1 października 2022

Frazy kluczowe w pozycjonowaniu

Słowa kluczowe to pomysły i tematy, które określają, o czym jest Twoja treść. W kontekście SEO są to słowa i frazy, które użytkownicy wpisują do wyszukiwarek internetowych, zwane również zapytaniami. Jako właściciel strony internetowej i twórca treści, chcesz, aby słowa kluczowe na Twojej stronie były adekwatne do tego, czego szukają ludzie, aby mieli oni większe szanse na znalezienie Twoich treści w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie PrestaShop wymaga doboru odpowiednich słów kluczowych.

Agencja SXO – najlepszy wybór

Kiedy rozpoczynasz swoją przygodę z SEO, pierwszą częścią Twojej strategii jest zawsze stworzenie planu fraz kluczowych. Ważne jest, aby wybrać właściwe frazy kluczowe! Chcesz znaleźć frazy, których ludzie już szukają w Twojej niszy. Nie chcesz tracić czasu na optymalizację pod kątem fraz kluczowych, których nikt nie wyszukuje. Na szczęście nie musisz zgadywać, co ludzie wpisują do Google. Możesz użyć Google Ads, aby sprawdzić, jakich fraz kluczowych ludzie często szukają – w każdej kategorii, jaką można sobie wyobrazić – a także zobaczyć, ilu Twoich konkurentów używa tych samych słów kluczowych. Frazy i słowa kluczowe mogą być wszędzie od niskiej konkurencyjności do wysokiej. Twoje frazy kluczowe muszą być na tyle szerokie, aby wiele osób często je wyszukiwało, a tym samym abyś trafiał w rzeczywiste potrzeby. Pamiętając o tym, niektóre frazy kluczowe są zbyt szczegółowe – nazywamy je frazami kluczowymi z długiego ogona. boo.pl/pozycjonowanie-stron/

Pozycjonowanie a słowa kluczowe

Dzięki nim wiesz, jak budować architekturę strony – jak nazywać kategorie, podkategorie, tagi i produkty. I wreszcie – nie musisz się zastanawiać, jakich słów użyć w opisach! Mogą one bezpośrednio wyrażać problemy i pytania Twoich potencjalnych klientów. Oznacza to również, że są to gotowe tematy na artykuły blogowe, Znając frazy kluczowe, wiesz, jak przygotować zarys wpisu: jak dobrać tytuł, nagłówki, czy słowa, których użyjesz w tekście. Możesz aktywnie kształtować swoją ofertę – jeśli użytkownicy często szukają konkretnego modelu lub usługi, których nie ma na Twojej stronie, pomyśl o ich dodaniu. Co najważniejsze, możesz zwiększyć widoczność swojej strony w Google, tak aby pojawiała się w wynikach wyszukiwania dla jak największej liczby fraz związanych z Twoją działalnością. Bo teraz już wiesz jak! pozycjonowanie sklepów internetowych A im szersza ekspozycja strony w Google, tym większa szansa, że klient trafi na Twoją stronę.